Jak za 100 zł netto miesięcznie korzystać z 12 Szkoleń Sprzedażowych ROCZNIE?

IMG_8244
Karol Bartkowski podczas wystapienia
Karol Bartkowski BTI

Poniżej poznasz odpowiedzi na najczęstsze pytania:

1. Czym jest i jak działa Akademia Skutecznego Sprzedawania?

2. Jakie szkolenia znajdziesz w Akademii?

3. Jakie dodatkowe szkolenia i wsparcie otrzymasz w Akademii?

4. Ile kosztuje udział w Akademii i jak mogę wykupić w niej udział?

5. Kim jest Karol Bartkowski i dlaczego uważa, że może pomóc Tobie i/lub Twojemu zespołowi w sprzedaży czy obsłudze klienta?

6. Co zyskasz dzięki Akademii i dlaczego szkolenia on-line są znacznie efektywniejsze, wielokrotnie tańsze zwłaszcza, gdy masz nowe osoby w zespole i/lub planujesz zatrudnianie?

KarolNSC

1. Czym jest i jak działa Akademia Skutecznego Sprzedawania?

Akademia Skutecznego Sprzedawania to platforma on-line umożliwiającą ciągły dostęp do specjalistycznych szkoleń dla osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta.

Jest odpowiedzią i bardzo korzystnym rozwiązaniem na rotację pracowników w firmie (więcej o tym w odpowiedzi 6).

Szkolenia są w formie nagranych materiałów wideo i/lub audio oraz dokumentów i aktywnych arkuszy ułatwiających ćwiczenie i notowanie oraz SPOTKAŃ on-line w formie webinarów 2 razy w miesiącu najczęściej w formie pytań i odpowiedzi lub omówienia case study, a także SESJI DZWONIENIA NA ŻYWO (raz w miesiącu) podczas których zarówno prowadzący (najczęściej Karol Bartkowski osobiście) jak i uczestnicy (jeśli będą chcieli) będziemy dzwonić do klientów na tzw. głośnomówiącym.

Jak działa Akademia?

Akademia działa podobnie jak Netflix, czyli płacisz abonament i możesz w dowolnym momencie rozpocząć mając do dyspozycji umieszczone tam materiały oraz wiedząc, że każdego miesiąca będzie ich przybywać.

W Akademii od pierwszej minuty mamy do dyspozycji pierwsze szkolenie Schemat Unikalnej Rozmowy Cold Callingowej, następnie pierwszego dnia następnego miesiąca aktywuje się następne szkolenie, tym razem na temat LinkedIna, a w jeszcze następnym na temat WideoRozmowy Sprzedażowej i tak łącznie 12 szkoleń przez 12 miesięcy.

Zatem możemy zacząć w dowolnym miesiącu czy dniu i będziemy mieli taką samą kolejność i częstotliwość edukacji.

Horeca Idea - Dzień 1 (109)

2. Jakie szkolenia znajdziesz w Akademii?

Akademia Skutecznego Sprzedawania zawiera 12 unikalnych szkoleń, które zapewniają rozwój zarówno umiejętności twardych (techniki dzwonienia i odbierania połączeń, techniki zamykania zamykania sprzedaży czy pisanie sprzedażowych postów na Linkedin) oraz umiejętności miękkich (automotywacja czy samodyscyplina).
.

Lista szkoleń dostępnych w Akademii Skutecznego Sprzedawania:

  1. Schemat Unikalnej Rozmowy Cold Callingowej - typowa rozmowa sprzedażowa często kojarzy się nachalnym wydzwanianiem do klientów, niepowodzeniem i brakiem skuteczności.
    Tymczasem unikalna, dobrze przygotowana rozmowa to klucz do nawiązania relacji z wymarzonymi klientami, zaproszenie potencjalnego klienta, które budzi pozytywne emocje zarówno u dzwoniącego jak i odbiorcy.
    .
  2. Jak założyć profesjonalny profil na LinkedIn i opublikować swój pierwszy post - media społecznościowe stały się nieodzownym elementem codziennej komunikacji, liderem w komunikacji biznesowej jest bez wątpienia LinkedIn.
    Aby skutecznie pozyskiwać klientów niezbędny jest profesjonalnie wyglądający profil na LinkedIn oraz umiejętność publikowania treści. Szkolenie to przystępna instrukcja obsługi portalu krok po kroku.
    .
  3. Wideorozmowa sprzedażowa, czyli jak sprzedawać podczas wideospotkań z klientami - pandemia i izolacja na wielu firmach wymusiły wykorzystanie nowoczesnych narzędzi w codziennej pracy, w tym komunikacji online. Podobnie jak rozmowy wideo stały się alternatywą dla tradycyjnych zebrań, tak wideosprzedaż to atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych spotkań handlowych.
    .
  4. AutoMotywacja bez tajemnic - skuteczność zespołu sprzedażowego w dużej mierze zależy od jego kompetencji i umiejętności, ale także motywacji do działania.
    Aby utrzymać wysoki poziom energii, potrzebna jest znajomość technik automotywacyjnych, które pozwolą sprzedawcy docierać do kolejnych klientów bez utraty optymizmu i zaangażowania.
    .
  5. Social Selling, czyli social media jako kanał sprzedaży produktów, usług i budowania reputacji - media społecznościowe to dziś ważne narzędzie komunikacji, nawiązywania relacji, sprzedaży, a także budowania własnej wiarygodności i marki profesjonalisty.
    Wykorzystanie mediów społecznościowych to doskonała dźwignia w działaniach sprzedażowych, która pozwala dotrzeć do niedostępnych z pozoru klientów.
    .
  6. Lead Calling, czyli jak dzwonić do leadów pozyskanych z różnych źródeł - Kontakt do klienta pozyskany podczas targów, konferencji lub formularzy na stronie internetowej i mediach społecznościowych to tylko połowa sukcesu. Rozmowa z zainteresowanym klientem również wymaga odpowiedniej strategii, by zakończyć się transakcją i zyskiem.
    .
  7. Nowoczesna i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, e-maila i social media - klienci korzystają dziś z różnych możliwości kontaktu z firmą i wybierają tę najbardziej dogodną dla nich w danym momencie. Profesjonalizm oferowany w przekazie marketingowym powinien mieć także odzwierciedlenie w obsłudze klienta.
    To szkolenie pozwoli pracownikom wznieść obsługę klienta na wyższy poziom.
    .
  8. Jak pokonać SamoUtrudnianie (AutoSabotaż) w pracy handlowca - myśli wpływają na czyny, czyny wpływają na rezultaty. Niestety negatywne myśli, poszukiwanie wymówek, koncentrowanie się na nieosiągalnych klientach czy koncentracja na barierach z pewnością nie przybliżają handlowców do celu.
    Udział w szkoleniu pozwala zidentyfikować przejawy SamoUtrudniania i skutecznie z nimi walczyć.
    .
  9. Techniki Zamykania Sprzedaży - sukces w sprzedaży rozpoczyna się tam, gdzie zamyka się transakcja, a za nią przychodzą pieniądze.
    Czasami świetne rozpoznanie potrzeb klienta, budowanie relacji i prezentacja rozwiązań nie kończą się zakupem przez brak odpowiedniego zamknięcia, co skutkuje brakiem zarobków i frustracją sprzedawcy.
    Znajomość technik zamykania sprzedaży pozwala znacząco poprawić wyniki sprzedaży.
    .
  10. Samodyscyplina - jak nad nią pracować - motywacja pozwala wyznaczyć cel i zrozumieć powód działania, ale to samodyscyplina pozwala wytrwać w postanowieniu pomimo przeciwności.
    Praca w sprzedaży wymaga często powtarzania tych samych czynności, podejmowania działań i proaktywnej postawy.
    Samodyscyplinę można wypracować podobnie jak mięsień, wymaga to jednak odpowiedniego treningu, a to szkolenie go zapewnia.
    .
  11. Follow Up, czyli jak ponawiać kontakt, aby więcej sprzedawać - nawet jeśli klient docenia walory produktu i oferty, może go w danej chwili nie potrzebować, lub nie być w stanie z różnych powodów dokonać zakupu, w takiej sytuacji ponowny kontakt może być szansą na udaną transakcję. Bywa też tak, że ponowny kontakt z klientem jest jedynie stratą czasu.
    W jaki sposób ponawiać kontakt, by sprzedawać więcej? Odpowiedź w niniejszym szkoleniu.
    .
  12. Sprzedażowe Odbieranie Połączeń, czyli jak dział obsługi klienta może sprzedawać bez sprzedawania - problem czy potrzeba, z którą klient dzwoni do firmy najczęściej jest dla niego danym momencie sprawą najważniejszą, więc dlaczego tak wiele osób z recepcji czy administracji za wszelką cenę pokazuje klientowi, że jest zupełnie nieistotny mówiąc: Już łączę z działem X.
    Po czym w dziale X mówią: Chwila, chwila to nie do nas z tym problemem!
    Ile razy klient to zniesie? 1? 2? A może lepiej od razu dobrze zacząć niż później nadrabiać straty w relacjach?
    O tym właśnie jest to szkolenie jak dobrze zaopiekować się klientem i jego sprawą już na etapie pierwszego kontaktu z recepcją czy administracją.

Umów się na rozmowę telefoniczną w sprawie Akademii

15 - 20 minut rozmowy w zupełności wystarczy, aby wszystko wyjaśnić.

Karol - Bartkowski — kopia

3. Jakie dodatkowe szkolenia i wsparcie otrzymasz w Akademii?

W ramach Akademii oprócz 12 szkoleń otrzymasz dodatkowo:

  1. W każdym miesiącu możesz wziąć udział w 2 webinarach na żywo, które będą prowadzone w formule:

    - Q&A, czyli pytań i odpowiedzi na tematy zawarte w szkoleniach;
    .
    - tzw. "Burza Mózgów", czyli wzajemne wsparcie oraz wspólne rozwiązywanie problemów/wyzwań uczestników;
    .
    - studium przypadku, czyli przykłady uczestników Akademii, którzy pokonali trudności lub odnieśli inne sukcesy;
    .
    Webinary będą się odbywać w każdy nieparzysty poniedziałek miesiąca (1-szy i 3-ci).
    .
  2. W każdy 2-gi piątek miesiąca będą prowadzone sesje Cold Callingu na żywo, czyli Karol Bartkowski lub zaproszony gość będą dzwonić na żywo do klientów po czym odbędzie się analiza danej rozmowy, wyciągnięte będą wnioski oraz udzielona będzie informacja zwrotna.
    .
    W takiej sesji dzwoniącymi mogą być także uczestnicy, jeśli tylko będą mieli takie życzenie.

4. Ile kosztuje udział w Akademii i jak mogę wykupić w niej udział?

Akademia Skutecznego Sprzedawania  ze swoimi 12 szkoleniami to wydatek dla firmy z punktu widzenia księgowego, a jednocześnie niewątpliwie inwestycja w rozwój własnych pracowników.

Owa inwestycja to jedyne 100 zł netto miesięcznie za osobę (123 zł z VAT)

Tak, tyle właśnie wystarczy, aby każdy z pracowników mógł się rozwijać we własnym tempie.

Karol Bartkowski z telefonem przy uchu

4. Kim jest Karol Bartkowski i dlaczego uważa, że może pomóc w lepszej sprzedaży i obsłudze klienta?

Jest praktykiem, który cały czas sprzedaje nie tylko własne szkolenia, ale także np. usługi finansowe, wyposażenie gabinetów SPA, solary, fotowoltaikę, stacje ładowania samochodów elektrycznych.

Być może stwierdzisz: Dużo tego.

To prawda, ale czy nie uważasz, że lepiej współpracować z trenerem, który po pierwsze przedstawi Ci własne kejsy z różnych branż, a po drugie będą one sprzed tygodnia czy dwóch, a nie sprzed 5 czy 10 lat? 

Sprzedaż to szeroka dziedzina nauki lecz Ty nie musisz jej całej zgłębiać. Owszem możesz, ale i tak na koniec dnia zapłacą Ci za to ilu klientów opłaciło wystawione przez Ciebie/firmę faktury 🙂

Zatem umówmy się, że Ty jesteś tym, który pyta: Karol jak mam sprzedawać więcej, lepszym klientom, za lepszą kasę? 
A Karol jest tym, który odpowiada, ale nie w teorii lecz w twardej praktyce.

Czyli jak w każdym dobrze stworzonym teamie każdy robi swoje i jest w tym coraz lepszym specjalistą.

Umówieni? 🙂

Co jeszcze o Karolu warto wiedzieć?

Ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej.

43 miejsce na liście 100 najbardziej wpływowych Social Sellerów w Europie.

Ponad 10 000 godzin jako mówca i trener.

2 letnie członkostwo w Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców.

Autor:

- bloga SamoUtrudnianie.pl

- podcastu K2Podcast.pl

artykułów do wielu czasopism i portali o sprzedaży jak choćby Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, National Sales Congress, CCNews.pl, DMsales.com.pl, World Business Class - Brian Tracy International.

5. Co zyskasz dzięki Akademii i dlaczego szkolenia on-line są znacznie efektywniejsze, wielokrotnie tańsze zwłaszcza, gdy masz nowe osoby w zespole i/lub planujesz zatrudnianie?

Jako manager:

- martwisz się: dużą rotacją w zespole, małym budżetem na szkolenia lub brakiem czasu na szkolenia?
To wiedz, że te problemy właśnie przestają istnieć, gdyż:

- konto szkoleniowe odchodzącego pracownika w ciągu 2 minut przejmuje nowy pracownik i ma dostęp do wszystkich szkoleń i materiałów tam umieszczonych;

- budżet szkoleniowy jest rozłożony na mikropłatności miesięczne, gdzie za 12 szkoleń sprzedażowych i około sprzedażowych, 24 webinary, 12 sesji Cold Callingu na żywo, czyli rok intensywnej edukacji biznesowej zapłacisz co najwyżej tyle ile za 1 czy 2 (słownie jedno czy dwa!) szkolenia stacjonarne;

- dostęp do Akademii Skutecznego Sprzedawania macie cały czas, 24h/7, więc można się szkolić także w czasie podróży samochodem, czy rozkładając materiał na krótkie 10-20 minutowe lekcje (na to zawsze znajdzie się czas);

- zapewnisz zespołowi ciągły, zrównoważony i rozłożony w czasie rozwój kompetencji sprzedażowych zarówno tych tzw. twardych (techniki) jak i miękkich. To bardzo ważne, gdyż jest nawet takie powiedzenie, że zatrudniasz ludzi dla kompetencji twardych (techniki sprzedaży), a zwalniasz przez brak kompetencji miękkich (brak empatii);

- systematyzujesz i standaryzujesz wiedzę handlowców;

- wiesz co jest, co było i co będzie na szkoleniach, gdyż także możesz z nich korzystać;

- unikasz kosztów delegacji i czasu poświęconego na tradycyjne szkolenia, gdy wszyscy handlowcy muszą być w jednym miejscu i w jednym czasie na sali szkoleniowej;

- jeśli Twój zespół składa się z partnerów biznesowych (masz z nimi umowy B2B) możesz bardzo niewielkim kosztem zatrzymać ich w zespole oraz zachęcić wielu nowych, aby się przyłączyli do Ciebie. Natomiast jeśli zmienią zdanie, to tu także w 2 minuty przekażesz dostęp do konta nowemu partnerowi, który będzie miał dostęp do wszystkich szkoleń i materiałów;

- oferując pracownikom, partnerom czy klientom dostęp do rocznej Akademii pokazujesz im, że myślisz o nich długoterminowo;

Umów się na rozmowę telefoniczną z Karolem

15 - 20 minut rozmowy w zupełności wystarczy, aby wszystko wyjaśnić.