fbpx Skip to content

Generowanie leadów

Czy znalazłeś już swoich potencjalnych klientów?

 

Poznanie odpowiednich technik sprzedażowych to jedno, a baza kontaktów, na której zamierzamy wykorzystać poznane umiejętności to drugie. Sprofilowana baza kontaktów to z pewnością jeden z czynników, który może zadecydować o powodzeniu, lub niepowodzeniu Twoich działań marketingowych. Wysoka jakość leadów (w cold callingu) zdecydowanie może przechylić szalę na Twoją stronę i sprawi, że rozmowy z odbiorcami będziesz kończył zwycięstwem, czyli nowo pozyskanymi klientami. W generowaniu leadów z pewnością może pomóc  DMSales - platforma, dzięki której zyskasz kontakt do wartościowych leadów.

 

Dlaczego warto znać profil swojego klienta?

Znajomość naszego leada, a raczej jego potrzeb jest kluczowa, jeśli chcemy skutecznie zawierać transakcje. Lead calling to co innego niż telemarketing. W telemarketingu zwykle chodzi o to, aby przekonać klienta do zakupu, niezależnie czy jest mu to potrzebne, czy nie. Jeśli chcemy pozyskiwać wartościowych klientów, powinniśmy kierować się innymi zasadami. Przede wszystkim warto wiedzieć, czy naszymi klientami są odbiorcy indywidualni lub firmy. Każda z grup wymaga indywidualnej analizy potrzeb w zależności od tego, co możemy jej zaoferować. Rozważmy te oba przypadki.

 

W przypadku klientów B2B należy zadać sobie pytanie, jak zainteresować rozmówcę i przekonać go, że będziesz dla niego wartościowym partnerem biznesowym. Tutaj wymagana jest znajomość rynku i wnioski, jakie możesz wyciągnąć na podstawie jego analizy. Znając naszego klienta, możesz zaproponować mu konkretne rozwiązania, które zyskają jego uwagę.

 

Jeżeli interesują Twoi klienci B2C, targetowanie behawioralne jest w tym przypadku bardzo skuteczne. Począwszy od zainteresowań, możesz profilować naszego odbiorcę według wieku, miejsca zamieszkania, a nawet ilości posiadanych dzieci. Odpowiednio sprofilowane bazy klientów to źródło kontaktu do osób, które z wysokim prawdopodobieństwem mogą stać się wartościowymi Twojego biznesu.

Klienci często mogą nie dostrzegać własnych potrzeb, a dopiero dobra, profesjonalna rozmowa pozwala im je odkrywać.

W jaki sposób możesz pozyskiwać klientów dzięki DMSales

DMSales dysponuje ponad 35 mln zasobów rekordów w tym ponad 8,3 mln kontaktów B2B, 12,2 mln kontaktów B2C i 3 mln kontaktów B2B/B2C. Wszystkie dane udostępniane na platformie są zweryfikowane i zgodne z wytycznymi RODO. Dzięki DMSales możesz:

  • identyfikować użytkowników Twojej strony internetowej i poznać ich stopień zaangażowania
  • generować leady dzięki kampaniom email i SMS
  • zautomatyzować działania marketingowe na podstawie zachowań odbiorców

 

Zapoznaj się z pełną ofertą usług DMSales>>

Scroll To Top