Kurs
Schemat Unikalnej Rozmowy

Czyli jak dobrze zacząć i prowadzić Cold Calling

Najczęstsze pytania, a tym samym problemy z Cold Callingiem zazwyczaj dotyczą kwestii:

CO i KIEDY mówić, aby potencjalny klient
chciał z nami rozmawiać!

W kursie pójdziemy o krok dalej i popracujemy nad tym, aby potencjalny klient nie tylko chciał rozmawiać, ale, aby chciał także:

  • wskazać osobę decyzyjną i podać do niej kontakt;
  • zapoznać się z naszą ofertą (ale NIE na zasadzie "wyślij Pan mejla");
  • umówić się na spotkanie lub przyjść na spotkanie np. event;

Jak to osiągnąć?

Potrzebne są 4 kroki:

  1. Pozyskanie uwagi - musisz tak zacząć, aby potencjalny klient oderwał się od tego co robi w skupieniu wysłuchał Cię.

  2. Wyróżnienie się - jeśli już masz uwagę klienta, to nie możesz brzmieć jak robotyczny telemarketer, który czyta ze skryptu i zamiast rozmawiać chce przemawiać.
    Dlatego kluczowe jest przedstawienie siebie w taki sposób, aby zbudować wartość w oczach klienta oraz uzyskać prawo do złożenia oferty. Tak to jest możliwe!


  3. W atrakcyjny i wartościowy sposób powiedzenie z czym dzwonisz - dowiesz się jak przygotować sobie 3-5 różnych zdań i formuł, które pozwolą Ci:- nawiązać partnerską rozmowę;- pozytywnie zaskoczyć rozmówcę;- uzyskać natychmiastową informację zwrotną;

  4. Zakończenie rozmowy konkretnymi ustaleniami - jakże często handlowcy kończą rozmowę z potencjalnym klientem przed czasem! Są tak podekscytowani tym, że ktokolwiek z nimi rozmawia i łaskawie poświęca im czas, że zapominają o poczynieniu konkretnych ustaleń z potencjalnym klientem, co niechybnie prowadzi do późniejszych rozczarowań i frustracji.

Z kursu dowiesz się także :

  • jak określić najlepszą grupę docelową;
  • do kogo najpierw dzwonić, aby jak najwięcej zyskać;
  • jak radzić sobie z obiekcjami podczas rozmowy;
  • jak kończyć rozmowę konkretnymi ustaleniami;
  • jak stosować tzw. próbne zamknięcia;

Kurs jest przygotowany w formie:

  • wideo ze slajdami;
  • audio do słuchania w podróży lub podczas sportu;
  • PDF jako zeszytu ćwiczeń;

Firmy i marki z którymi współpracowałem

Program Kursu:


I. Zanim zadzwonisz.

1. Do kogo dzwonić:

a) grupa docelowa;

b) ambasadorzy i decydenci;

c) platforma do pozyskiwania legalnych leadów zarówno B2B jak i B2C;

2. Jakich informacji potrzebujesz.

3. Po co komu cel rozmowy.

4. Testuj i kalibruj.

5. Aplikacje płatne i bezpłatne, ale przydatne.


II. Gdy dzwonisz.

1. Bardzo prosty i skuteczny hak na uwagę, czyli jak pozyskać uwagę rozmówcy.

2. Przedstaw się, ale nie tak po prostu.

3. Mówić czy pytać?

4. Jak sobie radzić z obiekcjami.

5. Jak kończyć rozmowę, aby:

a) mieć konkretną odpowiedź;

b) wiedzieć co dalej robić;

c) przestać się oszukiwać; 

6. Jak brać polecenia już przy pierwszej rozmowie.

7. Statystyki, czyli mierz i notuj.

8. Karta prowadzonej rozmowy, czyli jak to wszystko zebrać w jednym miejscu.