KURS Schemat Unikalnej Rozmowy +
3 BONUSY:
1. KURS Profesjonalny LinkedIn +
2. KURS Jak Obecnie Prowadzić Rozmowy Telefoniczne +
3. PDF 10 Wezwań do Działania

kurs schemat unikalnej rozmowy w cold callingu
kurs linkedin z Karol Bartkowski
Zapis webinaru edukacyjnego cold calling

KURS Schemat Unikalnej Rozmowy

Czyli jak dobrze zacząć i prowadzić Cold Callingi wspierać się działaniami na LinkedInoraz Jak, w Obecnej Sytuacji Prowadzić Rozmowy Telefoniczne+ PDF 10 Wezwań do Działania

Najczęstsze pytania, a tym samym problemy z Cold Callingiem zazwyczaj dotyczą kwestii:

CO i KIEDY mówić, aby potencjalny klient
chciał z nami rozmawiać!

W kursie pójdziemy o krok dalej i popracujemy nad tym, aby potencjalny klient nie tylko chciał rozmawiać, ale, aby chciał także:

  • wskazać osobę decyzyjną i podać do niej kontakt;
  • zapoznać się z naszą ofertą (ale NIE na zasadzie „wyślij Pan mejla”);
  • umówić się na spotkanie lub przyjść na spotkanie np. event;

Jak to osiągnąć?

Potrzebne są 4 kroki:

  1. Pozyskanie uwagi – musisz tak zacząć, aby potencjalny klient oderwał się od tego co robi w skupieniu wysłuchał Cię.
  2. Wyróżnienie się – jeśli już masz uwagę klienta, to nie możesz brzmieć jak robotyczny telemarketer, który czyta ze skryptu i zamiast rozmawiać chce przemawiać.
    Dlatego kluczowe jest przedstawienie siebie w taki sposób, aby zbudować wartość w oczach klienta oraz uzyskać prawo do złożenia oferty. Tak to jest możliwe!
  3. W atrakcyjny i wartościowy sposób powiedzenie z czym dzwonisz – dowiesz się jak przygotować sobie 3-5 różnych zdań i formuł, które pozwolą Ci:- nawiązać partnerską rozmowę;- pozytywnie zaskoczyć rozmówcę;- uzyskać natychmiastową informację zwrotną;
  4. Zakończenie rozmowy konkretnymi ustaleniami – jakże często handlowcy kończą rozmowę z potencjalnym klientem przed czasem! Są tak podekscytowani tym, że ktokolwiek z nimi rozmawia i łaskawie poświęca im czas, że zapominają o poczynieniu konkretnych ustaleń z potencjalnym klientem, co niechybnie prowadzi do późniejszych rozczarowań i frustracji.

Z kursu dowiesz się także :

  • jak określić najlepszą grupę docelową;
  • do kogo najpierw dzwonić, aby jak najwięcej zyskać;
  • jak radzić sobie z obiekcjami podczas rozmowy;
  • jak kończyć rozmowę konkretnymi ustaleniami;
  • jak stosować tzw. próbne zamknięcia;

Kurs jest przygotowany w formie:

  • wideo ze slajdami;
  • audio do słuchania w podróży lub podczas sportu;
  • PDF jako zeszytu ćwiczeń;

Program Kursu:

Zanim zadzwonisz.

1. Do kogo dzwonić:

a) grupa docelowa;

b) ambasadorzy i decydenci;

c) platforma do pozyskiwania legalnych leadów zarówno B2B jak i B2C;

2. Jakich informacji potrzebujesz.

3. Po co komu cel rozmowy.

4. Testuj i kalibruj.

5. Aplikacje płatne i bezpłatne, ale przydatne.


Gdy dzwonisz.

1. Bardzo prosty i skuteczny hak na uwagę, czyli jak pozyskać uwagę rozmówcy.

2. Przedstaw się, ale nie tak po prostu.

3. Mówić czy pytać?

4. Jak sobie radzić z obiekcjami.

5. Jak kończyć rozmowę, aby:

a) mieć konkretną odpowiedź;

b) wiedzieć co dalej robić;

c) przestać się oszukiwać; 

6. Jak brać polecenia już przy pierwszej rozmowie.

7. Statystyki, czyli mierz i notuj.

8. Karta prowadzonej rozmowy, czyli jak to wszystko zebrać w jednym miejscu.

Jak założyć profesjonalny profil na LinkedIn i opublikować swój pierwszy post.

Kurs w modelu “Krok Po Kroku” prowadzi uczestnika od wejścia na stronę portalu do opublikowania pierwszego posta lecz także podpowiada jak takie posty pisać w przyszłości.

Pomaga także przekonać, że ekspertem czyni nie tylko wiedza i doświadczenie lecz także umiejętność dzielenia się tą wiedzą z innymi.

W kursie znajdziesz oparte na doświadczeniu autora:

  • wskazówki związane z funkcjami mało znanymi powszechnie lecz mającymi znaczący wpływ na pozycjonowanie oraz odbiór użytkowników portalu LinkedIn;
  • podpowiedzi i przykłady opisów, jakie warto zamieszczać w profilu;
  • porady na temat zdjęć i grafik;
  • sposobów przedstawiania własnych doświadczeń zawodowych;
  • dobrych praktyk związanych z udzielaniem rekomendacji i pochwał;
  • strategie budowania sieci kontaktów;
  • 8 zasad pisania postów;
  • pomysły na wiele eksperckich postów;

Jak, w Obecnej Sytuacji Prowadzić Rozmowy Telefoniczne 

Co mówili uczestnicy po tym kursie – webinarze:

Uczestniczyłem do samego końca i przyswajałem każdą radę. Bardzo dobre, merytoryczne spotkanie. Wiedza, którą Karolu przekazałeś bezcenna i do zaadoptowania od zaraz w rozmowach z Klientami. Dziękuję bardzo za inspiracje i polecam wszystkim, którzy chcą się zmierzyć z ColdCallingiem i czuć się z tym lepiej i pewniej
Grzegorz

Rzeczowo, ciekawie, merytorycznie, w odpowiednich ramach czasowych, pełna atencja dla uczestników + bardzo dobrej jakości dźwięk oraz strona techniczna. O to przepis na idealny webinar! ? 🙂 Z przyjemnością wezmę udział w następnych! P.S. Już wykonałem kilka telefonów o których mówiłeś”.
Andrzej

Dziękuję Karolu. Bardzo inspirujący Webinar. Dał mi mega wiedzę i inspirację do dalszego działania. Rady bezcenne, nastawienie bardzo optymistyczne. Wiem, w którym kierunku powinnam teraz iść. Dziękuję„.
Ewa

Zapraszam tym bardziej, gdyż temat ważny, a treść dopasowana do obecnej sytuacji w 100% – GWARANTUJĘ!

Teraz dla Ciebie te 3 kursy + PDF w cenie jednego i zamiast za 396 zł  możesz je mieć za 199 zł.

Do zobaczenia w gronie najlepszych Sprzedawców.
Karol Bartkowski

Karol Bartkowski
Karol Bartkowski

Cena regularna: 396.00 PLN

Nowa cena: 199.00 PLN