Szkolenie 16.09

Już 16.09 (środa) w godzinach 10.00 - 12.00 dowiesz się Jak rozpocząć rozmowę telefoniczną (Cold Calling), czyli:

 

  1. Jak zdobyć UWAGĘ ROZMÓWCY?
    K
  2. Jak przedstawiać siebie?
    K
  3. Jak i co mówić o firmie, którą reprezentujesz?
    .
  4. Jak i co mówić o produkcie/usłudze, którą sprzedajesz?

.

Dzięki temu przede wszystkim:

  1. Zaczniesz chętniej dzwonić, gdyż
    .
  2. Twoja skuteczność (sprzedaż) będzie się sukcesywnie zwiększać, a dzięki temu
    .
  3. Nabierzesz jeszcze więcej pewności siebie i już nikt nie będzie musiał Cię zmuszać, namawiać czy motywować do kontaktu z klientami za pomocą Cold Callingu.
    .

    Z umiejętnością nawiązywania kontaktu telefonicznego na zimno (cold calling) poradzisz sobie w każdej sytuacji rynkowej i na każdym etapie kariery zawodowej..